call center

*** Serviciul Clienți ***
Am avut 3 interacțiuni în ultima săptămână cu ”serviciul clienți”, la o bancă, la o companie de telefonie mobilă și la o firmă de curierat. Plus un apel de la o firmă care vrea să-mi vândă ceva fără ca eu să fi cerut. Vreau să spun că dacă ești relaxat si liniștit si ai nevoie de niște nervi si de niste stress sună-i pe ăia de la call center. De ce s-a inventat sistemul de asistență prin telefon? Ca să facă viața mai bună cui? Companiilor sau clienților? Companiilor fără doar și poate. Mai pe vremuri dacă aveai o nemulțumire te duceai la firma aia si făceai o reclamație, eventual puțină gălăgie si cumva închideai subiectul. Acum nu mai vezi tu față de om daca nu ești mulțumit de ceva. Pentru clienți e posibil să rezulte o nebunie după ce încerci să vorbești cu ”ăia”. O fi zicala ”clientul nostru, stăpânul nostru” dar la ei nu mai merge așa.
Dacă suni tu la ei, mai întâi trebuie să treci prin sita selectării serviciului dorit, care de exemplu la o bancă această sită e lungă de tot, iar după ce ai selectat corect ce ai nevoie te pune să aștepți un operator, dar în timpul ăsta se aude ceva care pare a fi muzică peste care se tot repetă reclamele proprii. După ce trece o veșnicie și ești în discuție cu un om viu, ăsta te ia la puricat să vadă dacă tu ești tu, după care te transferă la alt operator pentru că ai selectat tu aiurea. Acolo aștepți din nou pe muzică si reclame si după ce apare în telefon omul respectiv trebuie s-o iei de la început cu verificarea. Liniștit pierzi o oră si te umpli de nervi si sfinți. După puțin timp de la încheierea convorbirii, îți vine pe telefon un mesaj ca să evaluezi experiența ta cu operatorii. Hrrrrșșchhh!
Îți vine să-ți cumperi un boeing să te duci peste ei.
La compania de telefonie mobilă din trei operatori cu care reușești să vorbești după ce selectezi secțiunea de care ai nevoie, de abia unul înțelege corect ce problemă ai si toți trei ți-au dat 3 soluții diferite care nu rezolvă problema ci doar arată incompetența lor. De multe ori după astfel de experiențe telefonice mă duc la un magazin de-al lor si împreună, face-to-face, despăduchem problema până obținem un rezultat mulțumitor cât de cât.
La firmele de curierat e mai simplu si mai puțini nervi. După ce primești informația că azi va veni coletul intre ora 8:00 si 18:00 te chinui puțin să intri în legătură telefonică cu aducătorul și astfel poți afla aproximativ cam la ce oră va vei în zona ta ca să poți pregăti lucrurile pentru primirea pachetului, ori stai tu la adresă, ori rogi o persoană să stea în alertă.
La firmele care sună să-mi vândă chestii le închid din prima, fără nici un fel de explicații.
Ce soluții ar fi ca să nu ne mai enervăm cu serviciile astea?

2 gânduri despre „call center

  1. Paaai… romana nu mai i vatam, ca la ce sa tocim comentarii, ca de gramatica nici nu mai pomenim, oleaca de imaginatie si psihologie, ce se pote scoate cam din orice text literar, daca ai niste copii in fata ta, la fel, matematica e grea, nu stresam copiii, invata vreo cativa mai mult din ambitia parintilor si daca ii scoti din fata foii sau a ecranului nu prea mai stiu ce sa faca cu ea, la geografie nu mai tocim ca ne da google trasee, de steven the great am aflat si noi ca s-au scris minciuni in cartile de istorie…
    Facem facultati de comunicare si nu stim sa scriem corect…
    Cearta-te, nen-tu andu cu cine vrei matale, ca eu nici sa ma cert nu mai am cu cine, ca an impresia ca nu mai vorbesc aceeasi limba cu distinsii mei contemporani…
    Suna ca dracu din partea mea, stiu, imi asum, dar nu cred ca mai vorbesc cu nimeni fara sa ma cenzurez drastic la nivel de limbaj si idei, si nu vorbesc de autocenzura impusa de bunul simt…

    1. Hai mă Irnoush, sunt eu nene cum e Papa cu turban laugh rofl
      Căt despre bun simț nu mai avem ce să zicem, scriem și noi contra așa ca să fie pentru arheologii viitorului să nu creadă că am rămas la cuneiforme…
      bun simț? în ce țară?
      poate in Danemarca unde e ceva putred

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *